Past Exhibitions / Προηγούμενες Εκθέσεις

2010


The Open Mind of Lafcadio Hearn-
Homage to Lafcadio Hearn

International Group Exhibition, Matsue of Japan


Διάρκεια έκθεσης: 10 Οκτωβρίου -14 Νοεμβρίου 2010


Le Long Voyage de Lafcadio Hearn #2, graphite, oils, oil sticks and oil pastels on canvas, 90x90 cm, 2010


This faintly outlined figure, is more than a representation of Koizumi's wife: it refers to both Koizumi's absent yet beloved mother and his wife Setsu, through whom his quest for an ultimate home and homeland was fulfilled in Japan.This is incised by the Greek words around the canvas: "With a thirst for a homeland, he travelled a lot, until reaching the place where the clouds are born, and there he laid his roots and bore his fruits."
The golden sphere is suggesting the globe as well as a Japanese self-luminous lantern, while the phrase behind the meditative picture of Lafcadio is taken from a letter to his brother which inspired this work : " It is the mother who makes us [...] And I would rather have her portrait than a fortune."

_________________________________________


Ερυσίχθων

Στο Πολιτιστικό Κέντρο «Λεωνίδας Κανελλόπουλος» στην Ελευσίνα, στο πλαίσιο του Προγράμματος της Ακαδημίας Αθηνών και του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας
«Δάσος - Ζωή - Πολιτισμός» πραγματοποιείται η έκθεση «Ερυσίχθων, Σύγχρονη Ανάγνωση του Μύθου»

Διάρκεια έκθεσης: έως 15 Οκτωβρίου 2010

"Αρχαίο ιερό με υψικαμίνους", λάδι σε μουσαμά, 120x120cm

Γράφει η Βασιλική Κοσκινιώτου για το έργο της:

Πρόκειται για μια προσωπική ανάγνωση του μύθου του Ερυσίχθονα στο μεταφορικό πλαίσιο που προσφέρει άφθονα το τοπίο της σύγχρονης Ελευσίνας όπως διαγράφεται ολοκάθαρα ως μια σύχρονη εκδοχή του μύθου. Εξηγούμαι: εδώ, στο βωμό της ακόρεστης κατάκτησης της φύσης, που χαρακτηρίζει πια εν πολλοίς τον σύγχρονο δυτικό πολιτισμό, η ομορφιά, η ιερότητα και οι μνήμες ενός αρχαίου τόπου όπως η Ελευσίνα, δεν φαίνεται να έχουν θέσει εμπόδιο στην εκμετάλευση που του έχει προδιαγραφεί. Ο σύγχρονος Ερυσίχθων δεν τρέμει ούτε φρύττει στην ιδέα ότι εκεί που οι δάδες των μυστών μετέφεραν τους μυημένους στο δέος των θεοφανείων των θεοτήτων της γης και της αναγέννησης, οι τωρινές υψικάμινοι καταμαυρίζουν το γαλάζιο και κατασπαράζουν τις σημασίες. Ως σύγχρονος ερυσίχθων, ο πολιτισμός του κέρδους, μοιάζει να αψηφά καταγελώντας τις εκκλήσεις μιας μεταφυσικής διαχρονικής ανάγκης για σεβασμό, για εγκράτεια ή για μια οικολογική, ανθρωπιστική τελικά και πολύτιμα 'ιερή' διαχείριση όχι μόνο του δάσους, αλλά και του κόσμου. Ο σύγχρονος Ερισύχθων καταγελά την ανάγκη των σύγχρονων ψυχών για καταφυγή σε μια ιερά φορτιμένη αρχαία κοίτη μυστηρίων ακριβώς όπως καταγελά και την ανάγκη τους για καταφυγή στους πνεύμονες οξυγόνου, ομορφιάς και φύσης που είναι τα εναπομείναντα αενάως επαπειλούμενα δάση που περιβάλλουν τις σύγχρονες μεγαλουπόλεις. Και αν μια σαφής διαφορά τον κάνει παρασάγγας να απέχει από τον μακρινό του πρόγονο της ελληνικής μυθολογίας, αυτή φοβάμαι πως είναι χαρακτηριστική, και σημείο των καιρών: το ανόσιο έργο του δεν κινδυνεύει συνήθως να τιμωρηθεί με κάποια κατάρα που θα τον αφανίσει, αλλά αντίθετα πλουτίζει και ευημερεί. Εις βάρος πάντα, όλων αυτών που στον αντίποδα του κέρδους, έχουν για την ώρα μόνο μια τεράστια αγωνία να δαμάσουν και οράματα να θρέψουν, μελλοντικά, εξιλαστήρια.



Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Ελευσίνας “Λεων. Κανελλόπουλος”, Δραγούμη 37, Παραλία Ελευσίνας, Τηλ : 2105544325

Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά: 10:00 - 14:00 και 18:00 - 22:00 (εκτός Δευτέρας)

Στο πλαίσιο του προγράμματος ΔΑΣΟΣ-ΖΩΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ της Ακαδημίας Αθηνών και του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας πραγματοποιείται εικαστική έκθεση «Ερυσίχθων, σύγχρονη ανάγνωση του μύθου».

Οργάνωση: Κέντρoν Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών σε συνεργασία με το Δήμο Ελευσίνας και με χορηγία του Τιτάν.
Συντονισμός: Αικατερίνη Πολυμέρου-Καμηλάκη, Διευθύντρια, Κέντρoν Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
Επιμέλεια έκθεσης: Λουίζα Καραπιδάκη, μόνιμη συνεργ. του Κέντρου Λαογραφίας
Βοηθοί επιμελήτριες: Ελευθερία Καμπιτάκη, Φανιώ Μιχαλοπούλου

Το Σκεπτικό της Έκθεσης

Συνήθως λέμε ότι «η φύση τιμωρεί». Όμως η φύση δεν έχει συναισθήματα για να θυμώνει και να τιμωρεί. Αυτό που φαίνεται σε μας σαν τιμωρία είναι η αντίδραση που προκαλούν οι ενέργειές μας, όταν διαταράσσουν την ισορροπία των στοιχείων της. Οι παρεμβάσεις του ανθρώπου, όταν αυτές κατευθύνονται από την πλεονεξία, την αδηφαγία και την απερισκεψία είναι επικίνδυνες, είτε πρόκειται για την καταστροφή ενός δάσους ή ενός αλσυλίου, είτε για την μόλυνση της ατμόσφαιρας, των ποταμών και των θαλασσών.

Ο πρωτόγονος άνθρωπος, αντιμέτωπος με τα στοιχεία της φύσης τα θεοποίησε και απέδιδε σ’ αυτά τιμές για να τα εξευμενίσει. Όσο οι γνώσεις του για το φυσικό του περιβάλλον αυξάνονταν ανακάλυπτε πως έπρεπε να το προστατεύσει για να είναι φιλικό μαζί του. Έτσι ζωτικά στοιχεία για την επιβίωσή του αφιέρωνε σε θεότητες, που λάτρευε με εκδηλώσεις και προστάτευε με την απόδοση ιερότητας. Έτσι δάση και άλση αφιερώνονταν σε θεότητες, τα δένδρα είχαν ψυχή, που τα προστάτευε (Δρυάδες, Αμαδρυάδες, Δενδρίτες θεούς), οι πηγές, τα ποτάμια, οι λίμνες είχαν τις νεράιδες, τις νύμφες, τις λάμιες που απέτρεπαν τον επίδοξο πλεονέκτη να επωφεληθεί, υπονομεύοντας το μέλλον των επόμενων γενεών. Ο μύθος του Θεσσαλού Ερυσίχθονα, που διασώζει στον ύμνο στη Δήμητρα ο ποιητής Καλλίμαχος, δείχνει πως οι αρχαίοι μας πρόγονοι είχαν αντιληφθεί ότι ο άνθρωπος απέναντι στην φύση πρέπει να είναι προσεκτικός και ευσεβής, γιατί θα υποστεί αργά ή γρήγορα τις συνέπειες των δικών του ενεργειών, αφού είναι αλληλένδετη με τον κύκλο της ζωής του. Ο Ερυσίχθων ήταν ένας πλεονέκτης, βέβηλος και ασεβής άνθρωπος. Μία μέρα βάλθηκε να κόψει ένα ιερό δένδρο της Δήμητρας. Παρά τις παρακλήσεις και τις προειδοποιήσεις της νύμφης που το κατοικούσε, αυτός αποτελείωσε το δέντρο. Για τιμωρία του η Δήμητρα του έστειλε ακόρεστη πείνα που δεν ικανοποιούνταν με τίποτα. Έφαγε ό,τι είχε και δεν είχε, ξόδεψε όλα του τα πλούτη για να αγοράσει όλα τα αγαθά της και να τα φάει. Πούλησε την ίδια του την κόρη, την μάγισσα Μήστρα, για να αγοράσει τροφή. Τέλος έφαγε και τα ίδια του τα μέλη και πέθανε, χωρίς ποτέ να ικανοποιήσει την πείνα του. Ο μύθος συμβολίζει την αδηφαγία, την αλόγιστη εκμετάλλευση των φυσικών πόρων, που χωρίς μέτρο καταναλώνει ακόρεστα και πάνω από τις φυσιολογικές του ανάγκες, στερώντας το μέλλον των παιδιών του και όλων των ζωντανών της φύσεως - τις μορφές των οποίων παίρνει διαδοχικά η κόρη του - και τελικά τρώει τις ίδιες τις σάρκες του και οδηγείται στον αφανισμό.

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες:

Αγγελή Ηώ, Αθανασιάδη Αλεξάνδρα, Ακύλα Έλενα, Αλεξίου Λήδα, Αποστόλου Θωμάς, Βέργη Χρύσα, Βερούκη Παυλίνα, Βλασσοπούλου Πάκυ, Bolesch Katharina, Βουτσάς Βελισάριος, Βρέλλης Πέτρος, Γιαννακάκη Μαρία, Γκόνου Ειρήνη, Ζαννής Στέφανος, Ζολωτάκης Αποστόλης, Θέμελη Ιωάννα, Ventseslav Iotoff, Καπαγιαννίδης Κωνσταντίνος, Καραβέλα Αλέκα, Κατρακάζου Κωνσταντίνα, Κάτσαρης Μάνος, Κοντογιαννοπούλου Λήδα, Κοντοσφύρης Χάρης, Κουντούρης Μιχάλης, Κοσκινιώτου Βασιλική, Κρητικός Σπύρος, Λίτη Αφροδίτη, Λόλης Ανδρέας, Μακρής Θανάσης, Μανουσάκης Μιχάλης, Μαντζαβίνος Τάσος, Μάρθας Τάκης, Μαρκάτος Γρηγόρης, Μαρούδα Καλλιρρόη, Μητσόπουλος Πάνος, Μόσχος Νίκος, Μουδάτσος Κωστής, Μπερούτσος Θανάσης, Μπεχράκη Βένια, Ολυμπίου Ειρήνη, Παντελιάς Μίλτος, Παπανικολάου Κώστας, Πατρίκιου Σαββίνα, Σάμιος Παύλος, Σιούτη Μαρίνα, Σπυρίδωνος Καλλιρρόη, Ταμμάμ Μάγδα, Ταξιαρχόπουλος Γιώργος, Τέτσης Παναγιώτης, Τζάνης Δημήτρης, Τζάτζαλος Ελένη, Τσακίρης Γιώργος, Τσεριώνης Γιώργος, Τσίντζος Χρήστος, Τσιρώνης Κώστας, Τσώλης Κώστας, Χαντζαράς Απόστολος, Χαρίσης, Χαρίσης Χρήστος, Χατζηδημητρίου Τζέλη, Yalom Reid

_________________________________________


"Aφιέρωμα στον Λευκάδιο Χερν"

Born in Lefkada Island of Greece to Irish surgeon-major Charles Hearn and Rosa Antoniou Kassimati from Kythera Island, studying in Durham of England, working in the United States, and choosing to make Matsue his home and Japan his country, Lafcadio Hearn (1850-1904) became the epitome of a personality bridging complimentary cultures. Lafcadio is the supreme embodiment of the achievement of open mind. His example teaches the fact there is no higher calling than tolerating 'otherness', and no richer way of life than one spent pursuing the creative truth, no greater responsibility than holding a mirror up to society, no greater challenge or mystery than marrying our dream life to our waking life. By opening his mind Lafcadio opened his heart to humanity, and led to peace within his self and ultimately the world.

"The Open Mind of Lafcadio Hearn" exhibition, curated by Megakles Rogakos, will feature artworks from 46 artists, inspired by Lefcadio Hearn's life and work, from the ACG Art collection that cover all art forms (painting, photography, sculpture etc.) and types (from naturalism to conceptual art). The participating international artists are the following: Demosthenes Agrafiotis (Greece); Christos Antonaropoulos (Greece); Murshida Arzu Alpana (Bangladesh); Zacharias Arvanitis (Greece); Konstantinos Bobos (Greece); Ismini Bonatsou (Greece); Eileen Botsford (Greece); Giannis Diamandis (Northern Epirus); Lena Dimova (Russia); Costas Evangelatos (Greece); Sophia Fotiadou(Greece); Christos Garoufalis (Greece); Tina Kambani (Greece); Nicole Kapari (Germany); Koshin Kawatsou (Japan); Harris Kondosphyris (Greece); Vassiliki Koskiniotou (Greece); Nikos Kryonidis (Greece); Panayiotis Lambrinidis (Greece); Vassilis Liaouris (Greece); Panagiotis Linardakis (Greece); Alexandros Maganiotis (Greece); Megakles (England); Yiannis Melanitis (Greece); Alkistis Michaelidou (Greece); Eva Mitala (Greece); Nicholas Moore (England); Spyros Moschoutis (Greece); Evangelos Moustakas (Greece); Jan Mulder (The Netherlands); Barbara Nahmad (Italy); Masaaki Noda (Japan); Kostas Paniaras (Greece); Lea Roussopoulou (Greece); Seiho (Japan); Dimitris Sevastakis (Greece); Vassilis Solidakis (Greece); Magda Tammam (Germany); Yorgos Taxiarchopoulos (Greece); Christos Theofilis (Greece); Sotiris Therianos (Greece); Sofia Touboura (Greece); Nikos Tsarouhas (Greece); Filippos Tsitsopoulos (Greece); Praxitelis Tzanoulinos (Greece); Yumiko Yoneda (Japan); Apostolis Zolotakis (Greece).

The exhibition will be enriched with contemporary music composed especially for the occasion by the noted composer Frans-Jan Wind (The Netherlands).

American College of Greece Αrt Gallery, Οκτώβριος 2009 - Μάιος 2010, Αγ. Παρασκευή, Αθήνα. Επιμέλεια: Μεγακλής Ρογκάκος. Έκδοση δίγλωσσου καταλόγου

_________________________________________


Container Space

Το “Container” είναι ένας καινούργιος χώρος αναφοράς στην τέχνη, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Τα εγκαίνιά του θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 23 Μαρτίου ώρα 20.30 με μία ομαδική έκθεση στην οποία θα συμμετέχουν παλιοί και νέοι εικαστικοί δημιουργοί από τον χώρο της σύγχρονης τέχνης.
Όραμά μας είναι το “Container” να αποτελέσει τόπο διαλόγου των Τεχνών και σημείο συνάντησης καλλιτεχνών και κοινού. Πέρα από τη διοργάνωση εκθέσεων οι δραστηριότητες του χώρου θα επεκταθούν στη διοργάνωση ειδικών παρουσιάσεων και αφιερωμάτων, καλύπτοντας κάθε πλευρά της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Στην εναρκτήρια ομαδική έκθεση συμμετέχουν οι καλλιτέχνες:

Χρήστος Βενέτης, Νίκος Ευαγγελόπουλος, Κατερίνα Ιορδανίδου, Νίκος Κόκκαλης, Βασιλική Κοσκινιώτου, Valentino Marengo, Ευαγγελία Μπαντιάκα, Βασίλης Μπότουλας, Δημήτρης Νοταράς, Θεοφάνης Νούσκας, Ιορδάνης Ρουμελιώτης, Έρη Σκυργιάννη, Αννέτα Σπανουδάκη, Παύλος Χαμπίδης.

_________________________________________


Η ανθρώπινη μορφή στην τέχνη

Αναδρομική έκθεση 1200 εικαστικών καλλιτεχνών, μελών του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος (Ε.Ε.Τ.Ε.) για τα 65 χρόνια ζωής του φορέα.
Ευχάριστη περιήγηση σε όλες τις αίθουσες της «Τεχνόπολις», ανάμεσα ...στα έργα ζωγράφων, γλυπτών, χαρακτών και διακοσμητών, που με τα έργα τους καλύπτουν χρονικά το διάστημα από τη σύσταση του Ε.Ε.Τ.Ε. μέχρι σήμερα.
Μία έκθεση με κεντρικό άξονα την ανθρώπινη μορφή, που αναδεικνύει το γεγονός ότι η Ιστορία του Ε.Ε.Τ.Ε. ταυτίζεται με την Ιστορία Τέχνης της Ελλάδας και περιλαμβάνει έργα Παρθένη, Μπουζιάνη, Γουναρόπουλου, Σώχου, Απάρτη, Καπράλου, Τόμπρου, Καλαμάρα, Κεσσανλή, Νικολάου, Παππά, Τέτση, Μόραλη, Όπυς Ζούνη, Μυταρά, Φασιανού, Παπαγιάννη και άλλων.

_________________________________________

CheapArt 16 (2010)

Η cheapart16 θα ανοίξει τις πόρτες στο κοινό και 150 καλλιτέχνες θα σας υποδεχτούν την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου στις 21:00 στα κοινά εγκαίνια στην cheapart και στην γκαλερί Α. Αντωνοπούλου. Διάρκεια μέχρι 23 Δεκεμβρίου 2010.

Με το κλείσιμο των δεκαπέντε χρόνων της cheapart κοιτάζοντας πίσω η ιστορία αυτή μοιάζει με παραμύθι της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας της τέχνης, κοιτάζοντας μπροστά φαίνεται τόσο φρέσκια και επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε. Η μεγάλη συμμετοχή καλλιτεχνών, οι επιλεγμένες εκθέσεις, η υποστήριξη του κοινού και του εικαστικού χώρου, αλλά και η εξάπλωση στον εκτός των συνόρων κόσμο δείχνουν έναν οργανισμό ζωντανό που σχεδιάζει χωρίς φόβο το μέλλον. Η cheapart δίνει την ευκαιρία σε περισσότερους καλλιτέχνες να παράγουν χωρίς άγχος καινούρια έργα και να πειραματίζονται σε ένα φιλικό προς την παραγωγή της τέχνης περιβάλλον. Παράλληλα δημιουργεί μία νέα μη προϋπάρχουσα αγορά όπου δίνεται η δυνατότητα στον καινούριο φιλότεχνο να μυηθεί στην αγορά της τέχνης και να αρχίσει να ενδιαφέρεται για την τέχνη. Η δύναμη της αγοράς αυτής αυξάνεται αθροιστικά τα τελευταία αυτά 15 χρόνια δημιουργώντας μια υπολογίσιμη δύναμη με γερές βάσεις και γνώση που υποστηρίζει συστηματικά την τέχνη. Η αγορά αυτή και το κοινό της έχει την ωριμότητα να αντιμετωπίσει και τις εύκολες, αλλά και τις δύσκολες καταστάσεις. Ο καλλιτέχνης πάλι μπορεί από τη μεριά του να πειραματιστεί και να δοκιμάσει καινούρια έργα και ιδέες, να ορίσει εκ νέου το κοινό του ερχόμενος απευθείας σε επαφή μαζί του και όχι μέσω μεσαζόντων. Από την άλλη συζητήσεις μεταξύ καλλιτεχνών, ανταλλαγές απόψεων και έργων βοηθούν στην διατήρηση καλού κλίματος. Το σημαντικό είναι η συνεργασία και η δημιουργία μιας καλλιτεχνικής κοινωνίας που βασίζεται στον αλληλοσεβασμό και την εμπιστοσύνη . Υπάρχει ένα τρίγωνο ΕΡΓΟ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ-ΚΟΙΝΟ, η αλυσίδα αυτή δεν λειτουργεί αν ένας από τους κρίκους σπάσει. Δεν υπάρχουν έργα χωρίς καλλιτέχνη και καλλιτέχνης χωρίς κοινό. Μπορεί κανείς να επιλέξει το υπάρχον κοινό των τεχνών, μπορεί όμως να ανακαλύψει ένα νέο, κοινό αυτό που προτίθεται να πλησιάσει και να αγοράσει τέχνη. Η cheapart δίνει την ευκαιρία -με την χαμηλή επικοινωνιακή τιμή του έργου μια φορά το χρόνο- στο κοινό αυτό να δει και να γνωρίσει τους καλλιτέχνες και να αγοράσει τέχνη αντί να μιλά μόνο για αυτή.

Συμμετέχουν:

Αβραμίδου/ Δανιηλίδη Αγαπητάκης Αγαπητός Αγγελάκης Γιώργος Αγγελοπούλου Χριστίνα Αγγέλου Ελένη Αλαφούζος Στέφανος Αμπαριώτου Άννα Αμπαστάδο Λούση Ανδρεαδάκη Άντζυ Ανδριτσοπούλου Αθανασία Ανταράκη Τερέζα Αντύπα Ράνια Αξιώτη Βιργινία Αργείτης Σωκράτης Βαγιάτη Μάρω Βαϊνανίδη Μαριλένα Βάκου Πολυξένη Marengo Valentino Βαλσαμάκη Χρύσα Βασιλάκου Μαργαρίτα Βαφειά Κατερίνα Βέλιου Έλλη Βοζαλή Μαρία Βουλγαράκη-Βιοπούλου Στέλλα Βουμβάκη Βένια Βούσουρας Αντρέας Γαβαλάς Γιάννης Γεράκη 'Ευα Γεωργακόπουλος Δημήτρης Γεωργίου Τάσος Γεωργόπουλος Πάνος Γιαβρόπουλος Νίκος Γιατράς Θωμάς Γκούζια Βάλια Δεληγιάννη Αναστασία Δέλλιου Δόμνα Δερβένη Άννα Διαλησμά Νατ.-Τσαπατσάρης Τάκης Διαλησμά Νατ.-Ψαρράς Αντ. Διονυσάτος Νεκτάριος Δουκουμεντζάκις Μιχάλης Δούμα Θαλασσινή Ζέρβας Σταμάτης Ζήκος Λάζαρος Ζολωτάκης Αποστόλης, Ζυμαράς Άγγελος, Ηλία Μαρία, Ηλιάκης Σέργιος-Μάριος, Ηλιού Μιχάλης, Θέος Βασίλης, Ιωαννίδη Κατερίνα, Ιωαννίδης Αλέξανδρος, Καλαφάτη Βίκυ, Καλιακάτσος Αναστάσιος, Καλπάκας Ηλίας, Κανέλη Άννα, Κάππα Βασιλική, Καραλής Μπάμπης, Peter Kelly, Κεμανέ Ιωάννα, Κερκύρα Ναταλία-Αικατερίνη, Anne Κern, Κόκκαλης Νίκος, Κοκκίνη Μαρία, Κοσκινιώτου Βασιλική, Κουλουκούρη Σοφία, Κουτρούλης Γιάννης, Κριτσωτάκης Δημήτρης, Κυρίτσης Νίκος, lab of architecture, Λαγός Γρηγόρης, Uli Lekkas, Λεούση Επιστημη, Λιακόπουλος Τάσος, Λυντζέρης Γιώργος, Μαγκανιώτης Αλέξανδρος, Μαλάμου Θεοδώρα, Μάλλιου Ντορίνα, Μανέτα Άννα, Μανωλάκου Βίλλη, Μανωλίδου Αντιγόνη, Μαραγκάκη Εύα, Μαρκαντωνάτου Εριέτα, Μαυρίδου Έυα, Μαυρονικόλα Ματίνα, Μελανία, Μουτούση Αλίκη, Μπάρτζη Ανθή, Μπονάτσου Ισμήνη, Μπούτος Βασίλης, Ξανθάκη Μαρία (Καραπιδάκη Βάλια), Ξυδιά Λήδα, Ορφανουδάκη Δανάη, Παναγιώτου Θάνος, Παντελέων Γιώργος, Παντελόπουλος Παντελής, Παπαδόπουλος Αντώνης, Παπαδοπούλου Ελένη, Παρακεντέ Χριστίνα, Παρλαμάς Μιχάλης, Περδικέα Διαμάντω, Πεσμαζόγλου Μαρία, Πλακίδας Λευθέρης, Πλειώνη Κατερίνα, Ποθητάκης Χρήστος, Πούλια Φωτεινή, Προβατίδου Μαρίνα, Ραπανάκη Ελευθερία, Ράπτη Γιασεμή, Ρουβάς Γιάννης, Ρουπίνας Άρης, Ρουσιώτη Μαρία, Christian Rupp, Σαλταφέρος Γιώργος, Σενόγλου Σοφία, Σεφεριάδης Γιώργος, Σκουλούδη Μαίρη, Σκουλούδης Παναγιώτης, Σκυργιάννη Έρη, Σούλαρης Χρήστος, Σπανουδάκη Αννέττα, Σπερελάκη Λήδα, Σπυρίδωνος Καλλιρρόη, Σπυρούλη Βαρβάρα, Σταυριανουδάκης-Καμπάς Ανδρέας, Σταυρόπουλος Νίκος, Στεφανίδη Πασκάλ, Στεφανίδου Αλεξάνδρα, Στοΐδης Άρις, Στριφτάρης Γιώργος, Τοπτσίδου Ολυμπία, Τριχάς Κωνσταντίνος, Τσιάρα Μάρθα, Τσιμπουρλά Μαρία, Φιόρος Μάκης, Φραγκάκης Δημήτηρης, Χαβιαρά Ελεάνα, Χατζηφωτιάδου Έμυ, Χρανιώτου Στέλλα, Mavrev Hristo

_________________________________________


1998 – 2010 : 12 χρόνια cheapart θεσ/νίκη

Η cheapart πραγματοποιήθηκε την πρώτη φορά το 1998 στη Θεσσαλονίκη. Από τότε η πρώτη cheapart κάθε χρονιάς παρουσιάζεται στη Θεσσαλονίκη. Φέτος γιορτάζουμε τα 12 χρόνια στη Θεσσαλονίκη και η έκθεση πραγματοποιείται στην Καλαμαριά στο κτίριο των Κοιτώνων, στο πρώην στρατόπεδο Κόδρα. Στην φετινή έκθεση θα λάβουν μέρος 130 επιλεγμένοι καλλιτέχνες με καινούριες ενότητες έργων. Πολλούς από τους καλλιτέχνες αυτούς θα έχει την ευκαιρία να δει και το διεθνές κοινό στη Βιέννη τον Νοέμβριο 2010 στην τρίτη διεθνή cheapart με τίτλο artMart. Η cheapart παρουσίασε στο κοινό τα τελευταία 12 χρόνια πάνω από 400 καλλιτέχνες. Πολλοί φιλότεχνοι που παρακολούθησαν την πορεία αυτή και άλλοι που μεγάλωσαν με τη συστηματική παρουσία της cheapart θα έχουν σίγουρα πολλά να διηγηθούν. Αρκετοί γνώρισαν το διάστημα αυτό από κοντά τους καλλιτέχνες και συνδέθηκαν φιλικά με αυτούς και το έργο τους. Τόσο το κοινό όσο και οι καλλιτέχνες αισθάνονται την εκδήλωση αυτή τόσο οικεία όσο και μια φιλική συγκέντρωση στο σπίτι τους. Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο γιατί όλοι είμαστε ένα οργανικό μέρος της εκδήλωσης που μας παρέχει την ευκαιρία να βρεθούμε μαζί συζητώντας, ανταλλάσσοντας απόψεις και ιδέες.

_________________________________________


TOYOTA "Lexus IS"

Ομαδική έκθεση 20 αποφοίτων της ΑΣΚΤ, για τον διαγωνισμό της Τoyota, "Lexus IS"

Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Πειραιώς 254